Skip to content
Blog de nutrición de Menja sa

Menú setmanal equilibrat2 min read

menu setmanal equilibrat

menu setmanal equilibratEl nostre equip ha elaborat una planificació setmanal equilibrada per a la propera setmana!

Nota: Aquesta planificació setmanal és, en tot cas, una proposta estàndard de menú saludable i equilibrat NO VÀLID per a ser utilitzat com a dieta terapèutica. Per a que en aquests casos sigui efectiva ha de ser personalitzada i adaptada als objectius a aconseguir. T’atreveixes a seguir-la?

Nota: En cas de llegir aquest article en un mòbil recomanem fer-ho amb el mòvil en horitzontal per una millor visualització.

Dinar
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Hummus amb dips d’hortalisses Pasta fresca farcida d’espinacs amb parmesà, oli i orenga Amanida de llenties pardines, tomàquet madur i alvocat Arròs integral estil asiàtic Rotllets de calçot
Coca de recapte Carxofes amb cloïsses i gambes Trinxat de la Cerdanya Filet de vedella amb enciam Salmó al forn amb tomàquet i patata
Iogurt Taronja Maduixots Quallada Gelat casolà de plàtan

Kcal: 680

Kcal: 618,7

Kcal: 673,2

Kcal: 724,9

Kcal: 677,7

Sopar
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Puré de patata gratinat Amanida verda Crema d’arròs, porro i pastanaga Puré de carbassó amb daus de pernil curat Api farcit de formatge
Pollastre a la mostassa Fines torradetes amb remenat d’ou i bolets Llenguado a la planxa amb all i julivert Crep d’espinacs, nous i formatge de cabra Pastís de truita de patata, xampinyons i albergínia
Poma Mel i mató Iogurt Pera conferència Macedònia de fruita fresca

Kcal: 524

Kcal: 494,7

Kcal: 484,7

Kcal: 411,7

Kcal: 505,5

Per a completar els 5 àpats del dia:

Esmorzar Bol de llet amb musli i nips de xocolata negra
Mig matí Pa de nous amb formatge tendre

1 Poma

Berenar Torrades amb oli d’oliva verge

Suc de taronja natural

Problemes per saber les quantitats i/o racions? Aquí tens un enllaç amb una taula de racions i gramatges!

    T’ha agradat el nostre article?

    Subscriu-te i rebràs GRATIS tots els nostres articles escrits per Dietistes-Nutricionistes, Psicòlegs i Periodistes.

    El teu email (obligatori)

    Aviso de cookies