Skip to content
Blog de nutrición de Menja sa

Menú setmanal equilibrat

menu semanal equilibrado

menu setmanal equilibratEl nostre equip ha elaborat una planificació setmanal equilibrada per a la propera setmana!

Nota: Aquesta planificació setmanal és, en tot cas, una proposta estàndard de menú saludable i equilibrat NO VÀLID per a ser utilitzat com a dieta terapèutica. Per a que en aquests casos sigui efectiva ha de ser personalitzada i adaptada als objectius a aconseguir. T’atreveixes a seguir-la?

Nota: En cas de llegir aquest article en un mòbil recomanem fer-ho amb el mòvil en horitzontal per una millor visualització.

Dinar
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Endívies amb formatge blauAmanida de tonyinaQuinoa amb espinacs, pinyons i pansesAmanida alemana amb rúcula i cogombretsSopa d’all amb fideus
Arròs amb bacallàCroquetes de millOus a la cassolaFavetes amb pernil salat i alls frescosMilaneses de vedella
FruitaIogurtMacedòniaFruitaCrumble de poma i fruits vermells

Kcal:499

Kcal: 486

Kcal: 688

Kcal: 589

Kcal: 521

Sopar
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Timbal de verdures i patataHamburguesa de llenties amb amanidaAmanida de figuesCrema de verdures amb Grana PadanoMongeta verda amb patates
Truita de rovellonsTorrades amb paté d’albergínies rostidesConill al forn amb guarnició d’arròsSandvitx de salmó amb salsa tzatzikiMini quiches de xampinyons i llagostins
IogurtFruitaIogurtFruitaFruita

Kcal: 372

Kcal: 592

Kcal: 484

Kcal: 567

Kcal:493

Per a completar els 5 àpats del dia:

EsmorzarCereals integrals amb fruits secs + Fruita + Llet o beguda de soja
Mig matíTorrades multicereals amb tomàquet i formatge fresc
BerenarCreps de maduixes i coco ratllat

Problemes per saber les quantitats i/o racions? Aquí tens un enllaç amb una taula de racions i gramatges!

    T’ha agradat el nostre article?

    Subscriu-te i rebràs GRATIS tots els nostres articles escrits per Dietistes-Nutricionistes, Psicòlegs i Periodistes.

    El teu email (obligatori)

    Aviso de cookies