Skip to content
Revista de Menja sa

Rodilla arriba a Barcelona2 min read

9 juliol, 2015
rodilla arriba a barcelona

a tradició de la cadena de restauració madrilenya Rodilla s’adapta a l’estil de vida de la Ciutat Comtal.

’obertura de dos establiments a Barcelona (Via aietana i Centre Comercial a Maquinista) i la previsió d’obrir altres tres en els propers 5 anys, deixen entreveure la més clara estratègia d’expansió de la “sandvitxeria” més famosa de la capital espanyola, propietat de la cervesera Damm des de 2012.

“Rodilla aposta per Barcelona i Catalunya, i precisament per això volem adaptar el nostre producte a la ciutat”, assegura Juan Conesa, responsable d’operacions per Rodilla i Jamaica Coffee Experience. Una adaptació que consisteix, per exemple, en què les botigues de Barcelona “tinguin entrepans de pa de barra perquè sabem que encaixa més amb el quefer de la ciutat, però a Madrid en canvi apostem pel tradicional sandvitx de la marca”.

Productes de qualitat i un servei atent i entregat fan de la cadena de restauració més famosa de Madrid una bona aposta per als paladars catalans. Des de sandvitxos de pa blanc, integral i amb herbes als millors condiments i farcits que van des del més bàsic embotit o formatge a barreges dignes del concurs de Masterchef.

A més dels entrepans, la marca comercialitza també focaccies, wraps, brioixeria i tapes, com croquetes, brownies o gelats. A més, les amanides prenen molta força a la cadena, perquè es poden elaborar al gust del client. “Per aconseguir els nostres sabors únics partim de les millors matèries primeres del mercat. a naturalitat i l’artesania són el nostre ingredient principal a cada recepta. A més, a Rodilla ens preocupem que tots els nostres processos d’elaboració segueixin un estricte control de seguretat alimentària, assegurant-nos que el producte estigui tal com ho esperen els nostres clients: fresc, bo i deliciós “, assegura Conesa.

Físicament, les botigues d’aquesta insígnia a Barcelona responen a un concepte d’arquitectura i interiorisme modern, senzill però acollidor, sense cap sobrecàrrega ni color estrident, amb barres de fusta clara. Els locals han estat disposats a “ubicacions cèntriques i concorregudes per apropar la marca a un públic que no ens coneix”, comenta Conesa.

Rodilla va ser fundada el 1939 a Madrid com una modesta botiga de queviures. Antonio Rodilla va obrir el seu primer establiment, de tan sols 60 metres quadrats, a la madrilenya Plaça de Callao, des del qual va ser guanyant-se fama entre els paladars més exigents gràcies als productes artesanals que importava del seu poble natal, Guijuelo (Salamanca).

’emprenedor va adaptar el britànic concepte del sandvitx a la capital espanyola amb els seus millors embotits i va crear, entrepà a entrepà, el negoci que és actualment. a cadena madrilenya compta ja amb un centenar de locals en diferents ciutats espanyoles, a més d’uns cent més de les marques Cafè d’Índies i Cafès Jamaica, també de la seva propietat.

    T’ha agradat el nostre article?

    Subscriu-te i rebràs GRATIS tots els nostres articles escrits per Dietistes-Nutricionistes, Psicòlegs i Periodistes.

    El teu email (obligatori)

    Aviso de cookies